Ofta ställda frågor

Du kan kontakte oss via kontaktskjemaet nederst på denne siden, via vår kontaktsida eller på:

27 Old Gloucester Street, London, WC1N 3AX

info@bellasverige.se

+316 1681870

Bellasverige har för närvarande flera lager runt om i världen. Eftersom vi skickar från våra utlandslager blir leveranstiden något längre.

Handläggningstiden är 1 arbetsdag och leveranstiden är i genomsnitt 7-14 dagar.

Fraktkostnaderna för beställningen tar vi för egen räkning.

Tyvärr är det inte möjligt att få din beställning skickad direkt till ett utlämningsställe.

Om detta inte anges i förväg på utlämningsstället finns det en risk att de nekar ditt paket och att ditt paket returneras till avsändaren. Det är därför endast möjligt att uppge din hemadress vid beställning.

Är du oväntat inte hemma? Då är det inget problem. Budet levererar paketet till grannarna eller till ett utlämningsställe och aviserar alltid med en lapp.

I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk: https://bellasverige.se/pages/tracking-genie

Har du inte fått något efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss.

På den här sidan https://bellasverige.se/pages/tracking-genie kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.

Från det ögonblick då paketet har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Tänk på att det kan uppstå en viss fördröjning.

Om du inte är 100% nöjd med ditt köp, vänligen kontakta oss inom 30 dagar efter att du mottagit din vara eller registrera din retur själv på vår retursida för att få en returetikett för din produkt.

Detta tar i genomsnitt 6 arbetsdagar. Vanligtvis får du den inom 24 timmar efter att vi har mottagit den.

  • Klarna
  • Paypal
  • Kreditkort
  • Apple pay
  • Google pay

Om du inte är nöjd med din produkt kan du alltid returnera den till oss inom 30 dagar.

Du kan använda ditt presentkort i kassan. Välj önskat alternativ under betalningen och fyll i de begärda uppgifterna.

Det är inte obligatoriskt att använda hela beloppet på en gång. Du kan också välja att spendera en del av det och behålla resten på kortet till nästa gång.

För att begära en B2B-beställning, skicka ett e-postmeddelande till info@bellasverige.se. B2B-avdelningen svarar på din begäran inom 1-2 arbetsdagar. Hos oss är det bara en B2B-förfrågan när ordervärdet överstiger 5000 SEK.