Ofta ställda frågor

Den genomsnittliga leveranstiden är 7-14 dagar. Våra produkter levereras direkt till dig från våra lager över hela världen. Tack vare denna unika affärsmodell kan vi göra stora besparingar på lagrings- och transportkostnader och erbjuda produkterna till ett bra pris. Därför tar vi också fraktkostnaderna för egen räkning.

Fraktkostnaderna för beställningen tar vi för egen räkning.

I 99 % av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk: https://bellasverige.se/pages/tracking-genie

Har du inte fått något 3 dagar efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss.

Eftersom vi arbetar från olika lager runt om i världen kan det hända att produkterna skickas separat från varandra. Om något saknas i din beställning får du det vanligtvis efter 2-3 dagar.

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.

På den här sidan https://bellasverige.se/pages/tracking-genie kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.

Från det ögonblick då paketet har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Tänk på att det kan uppstå en viss fördröjning.

Kontakta vår kundtjänst för att returnera din produkt.

Detta tar i genomsnitt 3-6 arbetsdagar. Vanligtvis får du den inom 24 timmar efter att vi har mottagit den.

Vi erbjuder en pengarna-tillbaka-garanti.

Om du inte är nöjd med din produkt kan du alltid returnera den till oss inom 30 dagar.

Du kan använda ditt presentkort i kassan. Välj önskat alternativ under betalningen och fyll i de begärda uppgifterna.

Det är inte obligatoriskt att använda hela beloppet på en gång. Du kan också välja att spendera en del av det och behålla resten på kortet till nästa gång.

För att begära en B2B-beställning, skicka ett e-postmeddelande till info@bellasverige.se. B2B-avdelningen svarar på din begäran inom 1-2 arbetsdagar. Hos oss är det bara en B2B-förfrågan när ordervärdet överstiger 5000 SEK.